Hari Poter I Ukleto Dete, VIII Deo Od Dž.K. Rouling

"Hari Poter i ukleto dete" je osmi deo čuvene priče o Hariju Poteru, autora J.K. Rowling. Ova knjiga nas vraća u čarobni svet, devetnaest godina nakon što smo poslednji put videli Harija, Rona i Hermionu.

Hari Poter, Ron Vizli i Hermiona Grejndžer su svojim herojskim naporima spasili čarobnjački svet, ali nova pustolovina ih očekuje. Sada su odrasli i suočavaju se sa novim izazovima. Krenuli su u novu avanturu, a sa njima se pridružuje i nova generacija čarobnjaka koja pohađa Hogvorts, školu za veštičarenje i čarobnjaštvo. Hari se suočava s prošlošću koja odbija da nestane, a njegov najmlađi sin, Albus, mora se nositi sa teretom neželjenog nasleđa. Očeva i sinaova veza je napeta i opterećena prošlim događajima. Dok prošlost i sadašnjost kolizuju, otac i sin nalaze se u trci kroz vreme, suočeni sa tajanstvenom silom koja preti da uništi njihovu budućnost. Njihova hrabrost, prijateljstvo i snalažljivost će biti ključni dok pokušavaju da savladaju izazove koji ih čekaju. “Hari Poter i ukleto dete” je uzbudljiv nastavak legendarne sage koji nas vraća u svet magije, avanture i prijateljstva. J.K. Rowling je još jednom pokazala svoje majstorstvo u pisanju, donoseći nam novu priču koja će nas očarati i odvesti na nezaboravno putovanje kroz Hogvorts i čarobni svet Harija Potera. Ova knjiga je pravi dragulj za sve fanove serijala, ali i za nove čitaoce koji će se zaljubiti u čaroliju ovog sveta.

J.K. Rouling - J. K. Rowling

J.K. Rouling je kreator fantastične serije “Hari Poter“, jedne od najpopularnijih knjiga i filmskih franšiza u istoriji.