Nil Donald Valš – Kod Kuće Sa Bogom

Pred vama je doslovan prijepis svetoga razgovora. To je razgovor s Bogom o tome kako uvijek prebivati s Bogom. To je posljednja knjiga u nizu osobitih razgovora koji u devet knjiga napisanih tijekom više od jedanaest godina obuhvaćaju gotovo 3000 stranica, a dotiču se svih vidova ljudskoga života. Ovaj razgovor istražuje mnoga područja ljudskoga iskustva, a jedno od njih mnogo dubokoumnije nego ikada prije: smrt i umiranje te zagrobni život.
Kod Kuće Sa Bogom knjiga

U jednom trenutku taj se razgovor osmjelio zakoračiti na područje koje se nalazi na najudaljenijoj granici duhovnosti, a to je kozmologija sveukupnoga života. Pruža nam nevjerojatan uvid u Krajnju Stvarnost predstavljenu metaforom. Jednostavnim i pristupačnim jezikom otkriva nam razlog i svrhu življenja, načine na koji ljudi mogu postići najuzvišeniju radost, prirodu putovanja u kojemu svi sudjelujemo te čudesan kraj toga putovanja – kraj koji, kako se pokazuje, uopće nije kraj, nego zanosna međuigra veličanstvena i beskonačna iskustva, čiji obuhvatili opis potiče maštu.

Dijalog se odvija u kružnom obliku. Siri se u spiralama prema nevjerojatnim novim i nikada prije opisanim ili zamišljenim mjestima, a onda se vraća na poznato tlo kako bi sljedeće istraživanje novoga stajalo na čvrstim temeljima. Ako imate dovoljno strpljenja s ovom knjigom, a usput rečeno i s vlastitim životom, bit ćete bogato nagrađeni.

Poruka knjige Kod kuće sa Bogom možda je najkorisnija poruka prožeta nadom koju je čovječanstvo ikada primilo.
Važno je da shvatite kako ste došli do ovoga razgovora. Mislite li da je to slučajnost, nećete uspjeti shvatiti svu veličinu onoga što vam se ovoga trenutka događa.

Knjigu potražite OVDE