Oči Tame Od Dean Koontz

U trileru "Oči tame" autora Dina Kountza, čitatelji će se suočiti s napetom pričom o majčinoj očajničkoj potrazi za nestalim sinom, koja će ih odvesti duboko u tajanstveni svet pun obrta i neizvesnosti.
Oči Tame Od Dean Koontz

Tina Evans je majka koja je prošla kroz najgore – izgubila je svog sina u strašnoj nesreći. Verujući da je njen sin mrtav, Tina je pokušala preživeti bol i tugu. Međutim, sve se menja kad jednog dana u sinovljevoj sobi otkrije tajanstvenu poruku koja je zauvek menja: “Nisam mrtav…” Ova jednostavna poruka postavlja Tinu na trnovit put očajničke potrage za istinom. Kao majka, ona ne može da odoli traženju svog sina, uprkos svim preprekama i sumnjama koje se pojavljuju na putu. Tako se upušta u opasno putovanje kroz mračne tajne i neistražene delove prošlosti svog sina. Dok Tina istražuje sve dublje, otkriva da je stvarnost komplikovanija nego što je ikada mogla zamisliti. Otkriva mračne sile koje su u igri, a tajanstveni tragovi vode je prema istini koja je mnogo strašnija od svega što je mogla zamisliti. “Oči tame” je triler koji će vas uvući u svoju mračnu i zagonetnu atmosferu. Dean Koontz vešto gradi napetost dok čitatelje vodi kroz labirint tajni i neočekivanih obrta. Ova priča će vas držati zaokupljenim dok se istina otkriva, pružajući duboko emocionalno iskustvo i neizvesnost do samog kraja.