Pozivatelj Od Chris Carter

Napetost doseže vrhunac u trileru "Pozivatelj" autora Chrisa Cartera. Prateći mračnu istragu policijskog inspektora Roberta Huntera, knjiga vas uvlači u svet krvavih zločina, intriga i opasnosti koje vrebaju iz senki. Očekujte uzbuđenje na svakom koraku dok pokušavate rešiti zagonetku užasa i borbe za preživljavanje.
Pozivatelj Od Chris Carter

Robert Hunter, iskusan policijski inspektor, suočava se sa najjezivijim izazovom svoje karijere. Serijski ubica teroriše grad, koristeći žrtvin telefon kao svojezvani kanal komunikacije. Pozivatelj uspostavlja video poziv sa žrtvinog telefona, prisiljavajući neku njenu prijateljicu da postane nemoćni svedok užasa koji se odvija pred njenim očima. No, zločinac ne zaustavlja samo na tome – on postavlja uslov da svaki prekid veze ili skretanje pogleda od ekrana rezultira smrtonosnim ishodom za svedoka. Dok istražuje ovu jezivu mrežu mučenja i smrti, Hunter shvata da je u igri mnogo više nego što se čini na prvi pogled. Očajnički pokušava da shvati motivaciju pozivatelja i dešifruje tragove pre nego što sledeća žrtva postane nemoćni svedok svog vlastitog pakla. “Pozivatelj” je triler koji će vas držati prikovane uz svaku stranicu dok se suočavate sa strašnim pretnjama i pokušavate shvatiti um psihopatskog ubice. Chris Carter vešto gradi napetost i atmosferu straha, terajući vas da zajedno sa protagonistom razotkrivate zlokobne tajne. Ova knjiga vas vodi na zapanjujuće i mučne puteve uma zločinca, istovremeno razmatrajući snagu ljudske volje i borbu za opstanak.