Senka U Noći Od Nora Roberts

"Senka u noći" je uzbudljiva knjiga iz pera Nore Roberts, koja nas uvodi u intrigantni svet serijala "Noćne priče". Glavna junakinja, Debora O'Rork, je mlada, ambiciozna žena koja se posvećuje svojoj karijeri kao pomoćnica okružnog tužioca. Njen život je ispunjen poslovnim izazovima, ali istovremeno je lišen privatnih trenutaka.
Senka U Noći Od Nora Roberts

Sve će se promeniti kada sudbine prepletu niti i Debora upozna dva misteriozna muškarca. Njihova pojava unosi neočekivanu senku u njenu svakodnevicu. Prvi je zagonetni stranac koji deluje kao da nosi teret tajni prošlosti. Drugi je harizmatičan kolega iz njenog profesionalnog života, čije prisustvo budi nove emocije u njoj. Dok se Debora suočava sa sve složenijim slučajevima na poslu, ona će istovremeno pokušavati da razreši zagonetke svojih dva susreta i da razotkrije tajanstvenu senku koja ih prati. Njena želja za uspehom u karijeri će se ispreplesti sa potrebom da otkrije istinu o tim muškarcima i, još važnije, o sebi. U “Senki u noći”, Nora Roberts vešto kombinuje elemente romantike, tajne i intrige. Ova priča će vas držati u napetosti dok pratite Debore u njenom putovanju otkrivanja sopstvenih osećanja i suočavanja sa izazovima koje donosi ljubav. Upoznajte se sa Debora O'Rork dok otkriva da pravi smisao života možda ne leži samo u karijeri, već i u pronalaženju istinske sreće i ljubavi. “Senka u noći” će vas opčiniti snažnim likovima, nezaboravnom pričom i nijansama emocija koje će vas prožimati od prvih do poslednjih stranica.

Nora Roberts

Nora Roberts je proslavljena ameri;ka autork a i bestseler. Napisala je vi[e od dvesta ljubavnih romana. Jedna je od prvih autora primljenih u Kuću časti "Hall of Fame".