Trilogija Beli Grad, Komplet Od Eva Garsija Saens De Urturi

U uzbudljivoj trilogiji "Beli grad" autorke Eve Garsije Saens de Urturi, čitatelji će biti uvučeni u tajanstveni svet zločina i istrage kroz niz uzbudljivih i napetih priča.

“Utihnuli Beli grad”: Prva knjiga serijala uvodi nas u mali gradić Vitoriju, mesto strašnih ritualnih ubistava. Inspektor Unai Lopes de Ajala, poznat kao Kraken, dobija zadatak da reši ovaj užasan slučaj. Kroz priču se prožimaju sadašnjost i prošlost, dok se mračne tajne grada otvaraju. Pitanje nevine osude arheologa Tasia Ortisa iz prošlosti postaje ključno dok se tajanstvena mreža zločina razotkriva. “Rituali vode”: Druga knjiga trilogije donosi novi horor: trudnice ubijene prema starim ritualima vode. Kraken se suočava sa još jednim jezivim nizom ubistava, a priča istražuje veze između drevnih običaja i savremenih zločina. Napetost raste dok istražitelj pokušava da razotkrije šokantne motive i identitet zločinca. “Gospodari vremena”: U poslednjoj knjizi trilogije, Kraken se suočava sa svojim najzahtevnijim slučajem. Serijski ubica prati metode ubijanja opisane u knjizi “Gospodari vremena”, vraćajući se u srednji vek da bi pronašao svoje žrtve. Ova knjiga dovodi do vrhunca celokupne priče, otkrivajući tajne koje su duboko utkane u prošlost i sadašnjost. Trilogija “Beli grad” Eve Garsije Saens de Urturi nudi duboko uronjen svet tajni, zločina i istrage. Kroz napetu akciju i kompleksne likove, ova trilogija istražuje dublje slojeve ljudske prirode i istražuje kako prošlost može oblikovati sadašnjost.