Utočište Od Harlan Koben

U romanu "Utočište" autora Harlana Kobena, pratimo priču Simona Greenea, uspešnog advokata koji živi u Njujorku sa svojom ženom i troje dece. Međutim, njegova najstarija ćerka Paige se udaljila od kuće, zapala u drogu i ušla u opasnu vezu sa nasilnim dečkom. Bez obzira na mnoge pokušaje roditelja da joj pomognu i odvedu je na odvikavanje, Paige svaki put pobegne.
Utočište Od Harlan Koben

Jednog dana, Simon sasvim slučajno vidi svoju ćerku Paige kako svira gitaru u Central Parku. Odlučuje joj prići i moli je da se vrati kući kako bi joj pomogao, jer vidi da je očigledno nesrećna i u velikoj nevolji. Međutim, Paige ponovo pobegne i ostavi Simona u potrazi za njom. Kako Simon kreće u očajničku potragu za svojom ćerkom, otkriva da je Paige otkrila neke tajne koje su je naterale da pobegne od kuće. Tajne su toliko ozbiljne i opasne da je Paige odlučila trčati i sakriti se kako bi se zaštitila. Kroz ovu napetu priču, Harlan Koben gradi atmosferu napetosti i neizvesnosti dok pratimo Simona u njegovoj borbi da otkrije istinu i pronađe svoju ćerku. Tajne koje su Paige otkrila dovešće do iznenađujućih preokreta i neočekivanih otkrića, a Simon će morati da se suoči s mračnim svetom koji je njegova ćerka otkrila. “Utočište” je triler koji će vas držati prikovane za stranice, pružajući vam užitak u istrazi i otkrivanju tajni koje su doveli do Paigeinog bekstva. Ova knjiga će vas voditi kroz lavirint misterije i intriga, terajući vas da razmišljate o snazi ljubavi i odlučnosti roditelja u suočavanju sa teškim situacijama kako bi zaštitili svoju decu.