Uvaženi Vojvoda Od Džulija Kvin

"Uvaženi vojvoda" je uzbudljiva ljubavna saga Džulije Kvin iz serijala "Vojvoda od Vindama", koja nas vodi kroz zamršene odnose i neočekivane preokrete u životu vojvode Tomas Kevendiša.
Uvaženi Vojvoda Od Džulija Kvin

Tomas je čitav život bio vojvoda od Vindama, naslednik jedne od najpoznatijih i najimućnijih porodica. Bio je veren s gospođicom Amelijom Vilobi, tačnije ledi Vilobi, još od detinjstva. Ali iako mu se Amelija svidjala i nije želeo da prekrši dato obećanje, Tomas je izbegavao realizaciju te veridbe. Jednog dana, njegov svet se iz korena menja – pojavljuje se njegov brat od strica, za kojeg niko nije znao da postoji, a koji je zapravo pravi vojvoda od Vindama. U šoku zbog ove neočekivane situacije, Tomas shvata da sada više nego ikad želi da se oženi. Uviđa i da i Amelija deli istu želju. Međutim, njena porodica insistira na činjenici da je ona verena za vojvodu od Vindama i nastoji nametnuti svoju odluku nesrećnom rođaku. Tomas se suočava s unutrašnjim konfliktom i spoznajom o pravom značenju ljubavi i odanosti. Morat će da donese teške odluke, suoči se s očekivanjima porodice i sačuva svoju srž i identitet. “Uvaženi vojvoda” je roman koji nas vodi kroz emotivne previre, porodične intrige i borbu za sopstvenu sreću. Džulija Kvin nam donosi priču o pravom značenju ljubavi, hrabrosti i otpornosti u susretu s izazovima sudbine. U svetu engleskog visokog društva, ova saga ističe snagu pojedinca da se izbori za svoju sudbinu i pronađe istinsku ljubav. Sa zanimljivim likovima, dinamičnom radnjom i romantičnom atmosferom, “Uvaženi vojvoda” će vas uvući u svoj svet i otkriti vam tajne i strasti koje često leže ispod površine uglednih aristokratskih porodica.