Zero Bone Loss: Koncepti Bez Gubitka Kosti Od Tomas Linkevicius

"Zero Bone Loss: Koncepti bez gubitka kosti" autora Tomasa Linkeviciusa pruža dubok uvid u hirurške i protetske koncepte koji su ključni za očuvanje stabilnosti krestalne kosti prilikom implantološke terapije.
Zero Bone Loss Koncepti Bez Gubitka Kosti Od Tomas Linkevicius

Prvi deo knjige fokusira se na hirurške koncepte i obuhvata različite faktore koji utiču na stabilnost krestalne kosti, kao što su kirurški čimbenici, dizajn implantata, dubina postavljanja implantata, vertikalna debljina mekog tkiva, supkrestalno smještanje implantata, zaravnavanje alveolarnog grebena, Tent-Pole tehnika, tehnike augmentacije vertikalnog mekog tkiva i pričvrsna sluznica oko dentalnih implantata. Ovaj deo knjige takođe pruža praktične preporuke za uspešnu ugradnju implantata. U drugom delu knjige, autor istražuje protetske koncepte koji doprinose očuvanju stabilnosti krestalne kosti. To uključuje protetske čimbenike, kao i različite tehnike i materijale za izradu nadomestaka. Poseban naglasak stavljen je na cementirane i vijčane nadomestke, fiksnoprotetska rešenja s titanijskom bazom, implantatne nadogradnje, uticaj izlaznog profila, kao i upotrebu subgingivalnih i supragingivalnih materijala za implantoprotetske nadomjestke. “Zero Bone Loss: Koncepti bez gubitka kosti” je nezaobilazno štivo za stomatologe, oralne hirurge, protetičare i sve stručnjake u oblasti dentalne implantologije koji teže postizanju optimalnih rezultata i dugoročne stabilnosti u terapiji dentalnim implantatima.