Little Women Od Luiza Mej Olkot (na engleskom) PDF

recenzija pdf besplatna knjiga
Generacije čitalaca, mladih i starih, muških i ženskih, zaljubile su se u sestre Marč iz najpopularnijeg i najtrajnijeg romana Luize Mej Olkot, "Mala žene".
Little Women Od Luiza Mej Olkot (na engleskom)

Ovde su talentovana devojčica i buduća spisateljica Jo, tragično slaba Bet, lepa Meg i romantična, razmažena Amy, ujedinjene u svojoj odanosti jedna drugoj i suočene s borbom za preživljavanje u Nju Engleskoj tokom Građanskog rata. Nije tajna da je Olkot zasnovala “Male žene” na sopstvenom ranom životu. Daleko od toga da je to bila “devojačka knjiga” koju je zahtevao njen izdavač, ovaj roman o sazrevanju istražuje večne teme kao što su ljubav i smrt, rat i mir, sukob između ličnih ambicija i porodičnih odgovornosti, te sudar kultura između Evrope i Amerike. “Mala žene” je priča koja ostavlja neizbrisiv trag u srcima čitalaca svih generacija. Njena univerzalna privlačnost leži u dubokim emocijama i univerzalnim dilemama koje svaka osoba može razumeti i saosećati. Ovo je knjiga koja nas podseća na vrednost porodičnih veza i snagu ljubavi, kao i na važnost pronalaženja sopstvenog puta u svetu koji se neprestano menja. Kroz očaravajuće životne priče sestara Marč, ulazimo u svet koji je istovremeno poznat i inspirativan, te nas tera da razmišljamo o sopstvenom mestu u njemu. “Mala žene” je knjiga koja nas podseća da snovi i ambicije, ma koliko bili teški za ostvariti, kriju ključ za otključavanje vrata ka našim ličnim zamkovima u vazduhu.

little women (2)