Meksička Gotika Od Silvija Moreno-Garsija

U romanu "Meksička gotika" autorke Silvije Moreno-Garsije, radnja se odvija pedesetih godina prošlog stoleća u Meksiku i prati Noemi, mladu aristokratkinju koja će otkriti mračne i jezive tajne prelepe i stare vile.

Noemi jednog dana dobija čudno pismo od svoje rođake i to je potiče da odluči posetiti rođakinju u njihovom novom domu. Rođaka se nedavno udala za mladog Engleza koji stanuje u Kuriji, izolovanoj vili smeštenoj u jednoj provinciji Meksika. Noemi gotovo ništa ne zna o suprugu svoje rođake niti o pokrajini u koju se zaputila. Vila u kojoj se rođaka udala krije mnoge tajne, a i sama porodica čuva duboke i mračne tajne. Noemi će, kako istražuje vilu i upoznaje članove porodice, postepeno otkrivati jezive tajne koje vrebaju ispod fasade lepote i bogatstva. Kroz ovu mračnu i misterioznu priču, Silvija Moreno-Garsija gradi atmosferu napetosti i neizvesnosti. Noemi će se suočiti s tajnama koje će je dovesti do jezivih otkrića o prošlosti i sadašnjosti porodice. Strahote i misterije Kurije će je naterati da postavi pitanja o svojoj sopstvenoj bezbednosti, ali i o granicama stvarnosti i nadnaravnog. “Meksička gotika” je triler koji će vas držati prikovane za stranice, terajući vas da razmišljate o tajnama koje skrivaju ljudi i mesta koja nas okružuju. Ova knjiga će zadovoljiti ljubitelje misterioznih i jezivih priča, te vas odvesti na uzbudljivo putovanje u mračne i skrivene delove ljudske prirode.