Pravila Veridbe Od Suzana Inok

"Pravila veridbe" je romantični roman autorke Suzane Inok koji nas uvodi u uzbudljivu priču o zabranjenoj ljubavi i izazovima visokog društva.
Pravila Veridbe Od Suzana Inok

Kapetan Bredšo Kerovej, iskusni moreplovac, nalazi se u Engleskoj, odmarajući se nakon poslednje bitke i čekajući svoj sledeći zadatak. Dok se pripremao za svoju novu misiju, primio je neočekivano naređenje – pretvoriti svoj ratni brod u putnički i prevesti poznatog botaničara i njegovu nevina i neiskvarena ćerku Zefiru Ponsli, zajedno sa grupom razmaženih aristokrata, na putovanje od Australije do Tahitija i Manile. Bredšo se protivio ideji prevoza aristokrata, smatrajući ih razmaženim i neprilagođenim životu na moru. Međutim, od trenutka kada je prvi put sreo Zefiru, nešto se promenilo. Zefira, koja je proputovala svet sa svojim istraživačkim ocem, nije poznavala pravila visokog društva, ali je bila britkog jezika i odmah je privukla kapetanovu pažnju. Baveći se izučavanjem prirode, Zefira je naučila da zakoni privlačnosti nemaju pravila ni na kopnu ni na moru i da je uvek opasno kada se nađeš u vrtlogu strasti. Međutim, bez obzira na sve opasnosti, kapetan Bredšo ne želi da odustane od sreće koju oseća pored Zefire, svog toplog povetarca. Dok brod plovi ka dalekim destinacijama, kapetan i Zefira se suočavaju sa izazovima visokog društva, tajnama i predrasudama. Njihova zabranjena ljubav se bori protiv svih prepreka koje im postavlja društvo, a oboje moraju doneti hrabre odluke koje će oblikovati njihovu sudbinu. “Pravila veridbe” je roman o strasti, hrabrosti i borbi za pravu ljubav. Suzana Inok nas vodi kroz egzotična putovanja i otkrivanje sebe u svetlu zabranjene ljubavi. Uz dozu romantike i napetosti, ova priča će vas očarati i ostaviti vas da sanjarite o pravim osećanjima koja prevazilaze sva pravila.

Oznake: