Predaja Od Nora Roberts

U romanu "Predaja" Nora Roberts nas uvodi u priču o Suzan, najstarijoj od sestara Kalhun, koja se upušta u potragu za smaragdnom ogrlicom koja krije tajne njene prabake. Ova tajanstvena ogrlica bi mogla otkriti istinu o ljubavi koju je prabaka nekada davno izgubila.
Predaja Od Nora Roberts

U svojoj potrazi, Suzan nailazi na Holta Bredforda, mladića za koga se veruje da je unuk prabakinog izgubljenog ljubavnog odnosa. Suzan od Holta traži pomoć u otkrivanju istine, ali on joj nudi nešto što je duboko privlači na drugi način. Ono što Holt nudi, Suzan pokušava da ignoriše, međutim, njegova upornost i odlučnost nateraće je da se suoči sa osećanjima koja je do tada potisnula. Holt je ponosan i buntovan, spremno prateći svoje fantazije, i on ne namerava da odustane. Njegova strast i odlučnost će postati iskušenje koje će Suzan morati da prevaziđe. Kroz likove Suzan i Holta, Nora Roberts istražuje teme ponosa, strasti i predaje. Autorčin pripovedački stil omogućava čitaocima da se duboko povežu sa unutarnjim konfliktima i emocijama ovih likova dok se suočavaju sa izazovima koje donosi ljubav. “Predaja” je priča o preispitivanju sopstvenih stavova i spremnosti da se otvorimo za ono što nam srce govori. Nora Roberts nas vodi na putovanje ka prihvatanju ranjivosti i dubokih osećanja, postavljajući pitanje da li je predaja znak slabosti ili hrabrosti.

Nora Roberts

Nora Roberts je proslavljena ameri;ka autork a i bestseler. Napisala je vi[e od dvesta ljubavnih romana. Jedna je od prvih autora primljenih u Kuću časti "Hall of Fame".