Traži I Dobićeš Od Ester Hiks, Džeri Hiks

Želite li da otkrijete tajne manifestacije i stvorite život ispunjen radosti i ostvarenjem svojih želja? Knjiga "Traži i dobićeš" autora Ester Hiks i Džerija Hiksa donosi revolucionarno učenje Abrahama koje će vas voditi ka ostvarenju vaših snova i ciljeva.

Ova knjiga nudi duboko razumevanje zakona privlačenja i moći pozitivnog razmišljanja. Ester i Džeri Hiks, uz pomoć učenja Abrahama, pružaju vam alate i tehnike kako biste usmerili svoje misli i osećaje ka ostvarivanju onoga što želite. Naučićete kako da se povežete s univerzalnom energijom i stvorite harmoniju između svojih želja i stvarnosti. Jedinstveno učenje Abrahama koje autori nude u ovoj knjizi omogućava vam da se oslobodite ograničavajućih uverenja i strahova koji vas sprečavaju da ostvarite svoj pun potencijal. Otkrićete kako da postavite jasne ciljeve, vizualizujete svoj uspeh i prigrlite pozitivno razmišljanje kako biste privukli obilje u svoj život. “Traži i dobićeš” je knjiga koja će vas inspirisati da preuzmete kontrolu nad svojim sudbinom i stvorite život koji zaslužujete. Učenje Abrahama koje je predočeno u ovoj knjizi postalo je inspiracija milionima ljudi širom sveta. Ako želite da otkrijete tajne manifestacije i živite život u skladu sa svojim najdubljim željama, ova knjiga je neprocenjivo blago koje vam može promeniti život.