Vitni, Ljubavi Moja Od Džudit Maknot

Roman "Vitni, ljubavi moja" nas vodi u uzbudljivu priču o Vitni Stoun, devojci koja je odrasla bez majke i traži ljubav i pažnju svog oca. Njena avanturistička i nestašna priroda često je vodila u nevolje, a želeći privući očevu pažnju, često se upuštala u nestašluke.
Vitni, Ljubavi Moja Od Džudit Maknot

Kako bi je preobrazili u damu prefinjenih manira, Vitnin otac odlučuje da je pošalje u Pariz kod njene tetke i teče. Pet godina kasnije, Vitni se vraća kući potpuno preobražena, postala je zanosna i očaravajuća dama. Tokom svog odsustva, njena ljubav prema komšiji Paulu nikada nije izbledela, a sada se čini da je i on zainteresovan za nju. Međutim, sudbine Vitni i Paula kvari očajna finansijska situacija njenog oca. Kako bi spasio svoje posede, on odlučuje da ugovori Vitninu veridbu sa imućnim i ozloglašenim vojvodom Klejtonom Vestmorlendom. Vitni će se suočiti sa nemogućim izborom između srca i odgovornosti. Dok ljubav prema Paulu budi strast u njoj, obaveza prema porodici i ocu je neodoljiva. U susretu sa vojvodom, Vitni će se naći u vrtlogu intriga, tajni i neslućenih emocija, a konačna odluka će oblikovati ne samo njen život već i sudbine drugih likova u priči. “Vitni, ljubavi moja” je roman o ljubavi, hrabrosti i suočavanju s teškim odlukama u vrtlogu društvenih očekivanja. Džudit Maknot nas vodi kroz zavodljiv svet istorijskog Engleskog društva, gde će se ljubav, intrige i strast sudariti na neočekivan način. Otkrijte avanture i tajne koje čekaju Vitni Stoun u ovom romantičnom i nezaboravnom putovanju kroz Vestmorlend dinastiju.