Bila Sam Ona Od Amber Garza

U zagonetnom trileru "Bila sam ona" autorke Amber Garza, svet identiteta i tajni postaje pozornica za opasne igre koje dovode u pitanje sve što znamo o drugima i samima sebi.
Bila Sam Ona Od Amber Garza

Keli Medina dobija telefonski poziv koji menja sve. Njen pedijatar traži potvrdu za termin pregleda – samo jedan detalj je problematičan: nisu ga zakazali za njenu bebu. Ovo je poziv za drugu Keli Medinu, ženu koja nosi isto ime, ali čija stvarnost izgleda da se plete sa Kelijinim životom. Sa svojim sinom već na fakultetu, Keli se oseća usamljeno i znatiželjno prema ženi koja deli njeno ime i ima malo dete. Ono što počinje kao obična znatiželja postaje opsesija. Keli kreće u potragu za ovom drugom Keli i uspeva je pronaći. Dok se njih dve povezuju, stvarajući čudno prijateljstvo, granica između njihovih života postaje sve zamagljenija. Međutim, tajanstvena igra ima svoje posledice. Jednog dana, jedna od njih nestaje bez traga. “Bila sam ona” je priča koja istražuje koncept identiteta i duboko skrivene tajne koje često nosimo. Amber Garza vešto gradi zaplet koji otkriva da istina može biti mnogo više od onoga što na prvi pogled izgleda. Kroz ovaj triler, čitaoci će biti uvučeni u intrigantnu igru pitanja i odgovora, misterije i istine, dok se tajne dvaju Keli Medinu razotkrivaju i sudaraju u naizgled neizbežnom konfliktu.