Iščezli Utorak Od Nicci French

"Iščezli utorak" je triler autorskog dvojca Nicci French koji prati napetu istragu o zagonetnom slučaju ubistva, dok se inspektor Karlsson udružuje sa harizmatičnom psihoterapeutkinjom Friedom Klein kako bi razotkrili mračne tajne koje leže ispod površine.
Iščezli Utorak Od Nicci French

Socijalna radnica ulazi u stan zbog posla i suočava se sa stravičnom scenom – telo muškarca koje se raspada. U istom stanu se nalazi i izgubljena i zbunjena žena. Kako slučaj postaje sve više misteriozan, istragu preuzima inspektor Karlsson. Dok se suočava sa sve dubljom zagonetnošću, Karlsson shvata da će mu biti potrebna posebna pomoć da bi razrešio ovaj slučaj. Rešavši da angažuje Friedu Klein, karizmatičnu psihoterapeutkinju sa iskustvom u razotkrivanju tajni ljudske psihe, Karlsson udružuje snage sa Friedom kako bi se suočili sa kompleksnim aspektima slučaja. Kako istraživanje napreduje, otkrivaju se tajne koje povezuju žrtvu sa nečijom prošlošću, dok se mračne istine izranjaju na površinu. “Iščezli utorak” istražuje dubine ljudske prirode i psihološke napetosti kroz priču o razotkrivanju složenih misterija. Nicci French vešto gradi atmosferu napetosti i istražuje kako se likovi suočavaju sa vlastitim demonima i tajnama. Kroz dinamičan zaplet i složene karaktere, ova knjiga će vas držati prikovanim za stranice dok pratite kako inspektor Karlsson i psihoterapeutkinja Frieda Klein razotkrivaju složene veze i tajanstvene događaje koji su doveli do zločina.