Popravljanje Gospodina Nepopravljivog Od Suzana Inok

"Popravljanje gospodina nepopravljivog" je uzbudljiva priča iz Sage Prstena autorke Suzane Inok. Ovaj roman nas uvodi u svet Aleksandre Beatris Galant, koja se suočava sa mnogim nepravdama. Optužena za zavođenje i ubistvo, upropašćena je i ostala bez posla, praktično na ulici. Posao kod grofa, koji je već loše poznat u društvu, poslednja je stvar koja joj je potrebna u životu.

Lusijen Balfor, grof od Kilkernske opatije, poznat kao l'enfant terrible londonskog visokog društva, ima neprijatnu obavezu da se brine o svojoj rođaki i njenoj majci, iako ih smatra đavoljim potomstvom na Zemlji. Kako bi se oslobodio tereta koji mu visi oko vrata, odlučuje da pronađe guvernantu koja će mu pomoći. Kada Aleksandra odgovori na njegov oglas, sudbine ova dva nespojiva lika se ukrštaju. Uprkos njihovim razlikama i prvobitnom otporu, postepeno se približavaju jedno drugome. Kroz izazove i prepreke, Lusijen i Aleksandra će otkriti da se prava ljubav i promena mogu dogoditi čak i među najnepopravljivijim ljudima. U “Popravljanju gospodina nepopravljivog”, Suzana Inok nam donosi uzbudljivu priču o ljubavi, predrasudama i sopstvenom putovanju ka promeni. Ova romansa će vas očarati i ostaviti trag dok pratite transformaciju dvoje ljudi koji su prepoznali svoje unutrašnje promene i pronašli ljubav koja prevazilazi sve predrasude.