Suparnik Od Penelope Douglas

"Suparnik" je uzbudljiva knjiga autorke Penelope Douglas koja nas uvodi u priču o dvoje ljudi koji su nekada delili dom, a sada se nalaze na suprotnim stranama.
Suparnik Od Penelope Douglas

Nakon dvije godine provedene u privatnom internatu, ona se vratila. Ona koja je nekada živela u istoj kući sa glavnim junakom, sada se vraća nakon dužeg vremena i izaziva buru emocija. Dok je bila tu, znala mu je prigovarati, povrediti ga, a zatim mu ostavljati otvorena vrata sobe kao nekakav znak. Bio je naivan i glup u prošlosti, ali sada je odlučan da je pobedi u njezinoj vlastitoj igri. Ona je takođe odlučna i neće dopustiti da je otera. Bez obzira na njezin odbojni stav prema njemu, on vidi da je i dalje želi. Ona je spremna boriti se protiv svih njegovih pokušaja da je odbije. Njegova odlučnost i igra oko pravih osećaja čine ovu priču napetom i intrigantnom. Kroz “Suparnika,” Penelope Douglas nas uvodi u svet složenih odnosa, ljubomore i privlačnosti. Ova knjiga će vas držati u napetosti, dok pratite borbu dvoje ljudi koji se istovremeno privlače i odbijaju. Unutrašnji sukobi i tajne će biti ključni elementi ove priče, a odluke koje će junaci donositi oblikovaće tok događaja i njihove sudbine. Uđite u svet ovog “Suparnika” i otkrijte kako će se ova zavodljiva priča razviti, dok dvoje junaka pokušavaju prepoznati i suočiti se sa svojim pravim osećajima, dok se igraju opasnom igrom međusobne privlačnosti i odbijanja.